Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2009 17:14 - ПЛАГИАТСТВОТО Е НАЙ-УЖАСНИЯТ ТУМОР В ИЗКУСТВОТО
Автор: 777 Категория: Технологии   
Прочетен: 20794 Коментари: 66 Гласове:
0

Последна промяна: 11.06.2009 15:54


"Обществото на поетите е като жив организъм, който има имунна система! А най-ужасния тумор за този организъм е плагиатството! Ако имунната система не реагира, то това е равносилно на творческо самоубийство!" 

Ясен Ведрин


Въпроси към investor BG:

1. Подкрепяте ли плагиатството, чрез подкрепата си за kleopatrasv ?

2. Каква е вашата официална позиция относно грубото нарушаване на авторските права, в сайта ви?

3. Смятате ли за етично да рекламирате хора, които грубо ги погазват?

въпросите зададе valsodar  - Радослав


ЧЕСТНИ ХОРА В БЛОГ.БГ:

valsodar – ПИСАТЕЛ

Olele - ПОЕТ

sowhat   ПОЕТ

pumpal  ПОЕТ

radost4e  ПОЕТ

wonder   ПОЕТ и писател

bimbo163  ПОЕТ

sisithebest КРЕАТИВИСТ

laurencia  ПОЕТ

caminando  ПОЕТ

benra  писател и поет

elineli  ПОЕТ

krasimira75   ПОЕТ

tota   честен човек

allbi  свободен поет

fabula   ПОЕТ

tini4  ПСИХОЛОГ

harpy   ПОЕТ

tae  ПОЕТ

bizcocho  ПОЕТ

lidis  ФОТОГРАФ

russaliq   блогер с чест

sever  писател-креативист

parmezan  КРЕАТИВИСТ

floe   ПОЕТ

kuracpalac  свободомислещ

vanya70   свободен поет

evrazol креативист

ivanita  творец и честен човек

helios  изследовател, изкуство

gothic меломан

cornflower  художник

dialog  ПОЕТ

vedrin    ПОЕТ

pomiqrat  КРЕАТИВИСТ

sphinx   ПОЕТ

chocolatte  честен човек

comfy          лекар

vessilinna    свободен човек

lubopitstvo   свободен човек

eleonoraknyazheva    ПОЕТ

aman   ПОЕТ

mikaela19   ПОЕТ

 

КЪМ ВСЕКИ БЕЗУМЕН ПЛАГИАТ! - Ясен Ведрин - ПОЕТ

(в отговор на болката, която е и моя)

Не скършвай музата, която
желае волна да лети.
Тя има свое чисто ято -
с копнежи, чувства и мечти.

Перата й недей съшива
в измислените си крила.
Една поезия фалшива
е паяк с тъмни пипала.

Чрез нея никой не полита,
за да открие синева.
Не ще я нарекат честита
от крадените й слова.

Тя пада - винаги безчестна,
и няма слънчев ореол.
Не се запява като песен.
Не е корона и престол.

Накрая - като в стара притча,
ще ти напомня просълзен:
Крадецът на Икар прилича.
Лети..., но пада поразен.

(От "Бакърена паничка")




Гласувай:
0



1. анонимен - Съвет: Ако промениш това
10.06.2009 17:19
Честни хора .. " с
"Хора, уважаващи уважаващи авторското право" няма да е толкова патетично
цитирай
2. 777 - Приемам, че е така 1.
10.06.2009 17:21
Но да уважаваш нещо е частен случай, а да го заявиш честно пред всички е житейска позиция.
Благодаря за коментара.
цитирай
3. pilcho - :)
10.06.2009 17:25
благодаря!
цитирай
4. 777 - lidis, Качак подкрепя борбата с плагиатите, но си има лична война с мен.
10.06.2009 17:31
Другата дама не познавам.
Но намирам въпросите на Валсодар за изключително уместни.
Има хора, които не знаят какво е почтеност и както каза една от коментиращите дами в предния постинг дори идеята му да си е струвала, той е съдействал една плагиатка да издаде не "поезията" си, а "полюцията си", както току-що прочетох за kleopatrasv в интригантския постинг на френда Балет!
цитирай
5. 777 - pilcho - :)
10.06.2009 17:33
Достатъчно ли се забавляваш, драга?
Като си тук, дали подкрепяш плагиатите или си против техния спин в блога?
цитирай
6. 777 - Отивам да дочета в блога ти, valsodar )
10.06.2009 17:35
Адв. Караниколов ми прави добро впечатление.
цитирай
7. valsodar - Да, има какво да се научи от него!
10.06.2009 17:44
Един от малкото ерудити тук! :)
цитирай
8. 777 - към анонимния
10.06.2009 17:46
Клео е болен човек, борбата не касае вече това ниско ниво - въпросът за ПЛАГИАТСТВОТО И КРАЖБАТА НА ИНТЕЛЕКТУАЛЕН ТРУД вече е принципен. Клео е никой. Туморът не осъзнава, че е тумор.


цитирай
9. baletlnetpepas - хм
10.06.2009 18:07
авторското право е доста странно нещо. От една страна, ако едно произведение е хубаво, то вероятно е е боговдъхновено и самия автор няма много права над него - достатъчно му е удоволствието от създаването. От друга, ако произведението е изсмукано от пръстите, то тогава наистина може да се каже, че произведението е авторово и следва да бъде защитено
цитирай
10. 777 - cornflower, тук дискутираме плагиатството, а не симулираме междуличностни войни.
10.06.2009 18:15
Всеки е добре дошъл, ако подкрепя истината и свободата да изрази своята лична воля и мнение по въпроса за плагиатите.
цитирай
11. 777 - baletlnetpepas - хм
10.06.2009 18:18
От философска гледна точка си абсолютно прав, но в определена реалност важат определени законови правила.
Тук ще ти предложа любимия си Парадокс от Крит.

Един човек ви среща на улицата и казва:
- Всичко, което ви казвам е лъжа.

Истината ли казва той?

(прочутият парадокс е на Епименит)
цитирай
12. 777 - Барисе56
10.06.2009 18:20
Цели пет-шест пъти ти одобрявам коментарите, а ти продължаваш да ги триеш и допълваш.
Определи се окончателно от кои си и за какво се бориш, дали "за" или "против" плагиатството и ще ти пусна коментара. )
цитирай
13. pilcho - 777,
10.06.2009 18:29
Сори за късния отговор.
Да, забавлявам се, макар и не достатъчно. Но като за агора пространството никак не е скучно.
Ясно е, че се ядосвам и на неграмотните, и на преписвачите, а най-вече - на неграмотните преписвачи ;)
Не бих "подкрепила" някой от последната група, но и никак не ми е приятно да гледам как всички се самозабравят и започват да се лаят злобно.
Не искам да се впускам в разсъждения доколко читателите (и съблогъри) имат право и те да се разделят на групи и да започнат да се обиждат. Против монархията съм :)
Но добрите поети си имат сайтове, в които колегите им веднага ще ги хванат ако "се вдъхновяват" от именити автори.
В "моят блог.бг" са някои от любимите ми поети, които публикуват творбите си тук. Моите фаворити, демек. И те имат в блогроловете си линкове към разни поетски сайтове. Аз, пак повтарям, съм прозд потребител и чета за удоволствие, без да съм експерт.
Наздраве! За справедливостта и честта!
цитирай
14. анонимен - DO 777 и cornflower
10.06.2009 18:56
Съжалявам ,че някои слепи за свободата си изпускат нервите ,заради коментарите ми в блога Ви ! Сами си показват ,колко са свободни и какъв смисъл влагат в това !
Блогът , драга не е ка4аковата стохосбирка ,където ти не показа таланта си , а наглостта и плагиатството си ! И там по твое желание каза ,, Лидис е недостойна за лице на стихосбирката ,както и няма място в нея !
Ако нечие снизхождение , допусне това , аз се оттеглям от целият проект !!!" и за да не се оттеглиш свободолюбивият качак ме премахна ,като свободен блогер участник ! Сега даваш ултиматуми на блог.управата ! След това искаш ли да не живееш с мен в една държава , в една планета !
Много си жалка , зле си ! С интриги и плагиатство до никъде не се стига !Нищо ,че и никът ти на gradtazhen и seloveselo работи срещу мен . Не се посвени снимката на съпругът ми и на роднините ми да поместиш oткраднала ги от постовете ми и да се гавриш с тях със думи и подигравки ! Останете само ти и ка4ак с клеопатра в блога и се крадете взаимно !
На идеята срещу плагиатството желая само успех !
цитирай
15. 777 - за ka4ak и "хората и мишките" по Стайнбек
10.06.2009 19:12
Качак, който уж подкрепяше войната срещу плагиатството с коментар в предишния постинг, пействам: 155. ka4ak - 777 подкрепям всички които са го заявили,но написано от теб,не мога да го подкрепя!
08:30
извинявай,принцип!

току-що ми заяви, че щом казвам истината за подопечната му клеопатра, се оттегля от списъка.

Г-н Качаклиев, с удоволствие ще Ви извадя от този списък, където и на мен ми стояхте малко бутафорно, защото по принцип хората, които защитават безчестието и безчестните, по презумпция не могат да са честни.
цитирай
16. 777 - 15. baletlnetpepas - хм
10.06.2009 19:14
Има едно позабравено понятие, което се нарича почтенност. Да си нагъл в днешно време и да крадеш и хулиш безогледно, както клиничния случай "клео" е като да си гол по времето на Диоген.
цитирай
17. 777 - Скъпи дами, не се карайте.
10.06.2009 19:19
Всеки има различия с някой, но тук сме се събрали заради честта и чест ви прави, че сте против кражбите на интелектуален труд.
Защо не се разсърдите заедно и поотделно на клеопатра и качаклийски с враждата, която вселиха между вас, противопоставяйки ви?
цитирай
18. 777 - 17. pilcho - 777,
10.06.2009 19:20
Четох ти ранния отговор при балет, така че не се чувствам ощетен от гледна точка на внимание. )
цитирай
19. 777 - Въпрос, породен в друг блог, на който ще отговоря и тук.
10.06.2009 19:34
ЦЯЛАТА ВОЙНА ЗАПОЧНА СЛЕД ТРИМЕСЕЧНО НАБЛЮДЕНИЕ ОТ МОЯ СТРАНА НА НАГЛОСТТА НА БЛОГЪРКАТА КЛЕОПАТРА, ЧИЕТО НАХАЛСТВО И БЕЗЧЕСТИЕ, СЪЩЕВРЕМЕННО ТЪПОТА И НЕВМЕНЯЕМОСТ, НЯМАТ ГРАНИЦИ.

ПРИЧИНАТА ЗА ВОЙНАТА СА ТРИ ДАМИ - РАДОСТЧЕ, ПУМПАЛ И БИМБО, КОИТО БЯХА ГРУБО ОБИЖДАНИ, ОБРУГАВАНИ, ЗАПЛАШВАНИ И СРЕЩУ ТЯХ БЯХА НАСЪСКВАНИ ГРОЗНО КЛАКЬОРИТЕ НА БОЛНАТА ГРАФОМАНКА.

ПУМПАЛ - ИЗКЛЮЧИТЕЛНО КАЧЕСТВЕН ПОЕТ ИЗТРИ ПОСТИНГА СИ, НО РАДОСТЧЕ И БИМБО ПРОДЪЛЖИХА БОРБАТА И БИМБО ЩЕ Я ДОВЕДЕ ДО КРАЙ.
цитирай
20. baletlnetpepas - Поети поети
10.06.2009 19:41
съвсем се обърнахте на адвокати!
цитирай
21. pilcho - Ахааааа!
10.06.2009 19:42
Поети-революционери! ;)
цитирай
22. 777 - pilcho - Ахааааа!
10.06.2009 20:16
Явно си падаш по Че Гевара и си заслужи един негов уикицитат. ;)
"Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели, а това е най-важното."
цитирай
23. 777 - baletlnetpepas - Поети поети
10.06.2009 20:17
Ти не знаеш ли, че най-добрите поети са адвокати и най-добрите адвокати са поети?
От този блог познавам двама-трима.
цитирай
24. 777 - Въпрос, провокиран от Валсодар.
10.06.2009 20:44
Блог.бг ли инсинуира плагиатката клеопатра, която по всичко личи, че е:

1. Невменяема с комплекс за малоценност избиван чрез графомания и мания за величие (вж. императорските мечове на евнусите в блога й).

2. Умишлен ли е туморът "клеопатра"
изцяло по умисъл на модераторският екип!
Напълно умишлено и зложелателно.

"Постигнатите резултати са видни.
От ден на ден стойностните постинги намаляват изместени от лайняно-жълти публикации.

Стойностното привлича една доста ограничена публика способна да го оцени, докато аромата на фекалии привлича масовата аудитория, за чийто посещения се плаща здраво от рекламодателите.
/вижте отчетите на инвестор.бг и ги сравнете със спада в нивото на сайта!/

Това е истината за интелектуалното и културно ниво на нацията ни.
То и матурите си го показват недвусмисленно!" Валсодар

3. Клептоманопатра е ли явлениято "паразитна халтура" в пропуканото ни гражданско хронично болно общество?
цитирай
25. sever - В `най-коментирани` днес блогът се е смахнал с някой си sim62
10.06.2009 21:46
Да изкихаме още един нелеп плагиат, вероятен клонинг? На кого ли ще е?? ;))

63. sever - Ти пък кой си и за кво се бориш! ;))
21:40
Плагиат с плагиат! ;)))))))))))))))))))))))))
Окрал си с още първото си стихо в печалния си блог не кой да е а Веселин Ханчев! Дори името и заглавието на творбата му не си написал.

http://sim62.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/04/13/pozdrav-za-vsichki-imeniachki.321957

Ето оригиналът, клептоман такъффф!! ;))

Пръстен
Веселин Ханчев

За твойто тихо идване, което
все още в мен отеква като гръм,
за даденото и назад невзето,
за прошката, че с теб съм и не съм,
за думите, понякога спестени,
за ласките, които не спести,
за силата, която вля у мене,
когато беше най-безсилна ти,
за туй, че бе на мое име кръстен
и твоя лош, и твоя хубав час,
на твоя малък пръст наместо пръстен
горещите си устни слагам аз.
цитирай
26. 777 - laura
10.06.2009 21:56
- Защо не съм...?

Защо не съм и аз поет,
поет като Пишурката?
Ех, че ода бих направил
на баба си на хурката!

Защо не съм и аз поет,
като Сапунова трети!
Че запял бих, че възпял бих
на владиката конете!


Но защо не съм Владикин,
да напиша чудна драма -
за жабите, за мишките
и боят им с цар Радана?


Защо не съм и Войников,
плодовит, прочут списател,
да съставя и молитви
на нашия цар създател?


Защо не съм и Пърличев,
да преведа Илиада;
но с такъв превод, за който
и лобуд да ми се пада?


Но защо не съм Славейков,
да заплача, да запея:
"Не пей ми се, не смей ми се,
от днес вече ще да блея?"


Но защо не съм и Вазов,
"вярата" си да възпея:
че ще стане вълк овцата,
а певците като нея?!

Хр.Ботев


Както се вижда нищо ново под небето. Щом и Ботев не е устоял да се подиграе с творческите стремления на съвременниците си, а него не бихме го обвинили в творческа злоба, какво остава за останалите.

Явно дрязгите в тези среди са съвсем присъщи и нормални. По скромното ми мнение тук има много малко хора, които пишат качествена поезия, а не стихоплетстват. Това което пиша съм го нарекла "кондензирани мисли", пратих 2-3 неща за общата идея и не виждам нищо осъдително в това. Но не мога да разбера какъв е този целият джангър, който се вдига тука. Ако тук някой наистина много сериозно се е взел за поет, това е отделен въпрос. На мен повечето ми приличат на "home made" , занаятчийска работа, но със сигурност , ако има стойностни неща ще бъдат оценени. И то не на такива конкурси, а от хората, които ще ги запомнят. Или пък от поколенията.

Дядо Вазов е заявил:
" ...но моите песни все ще се четат ..."

и се е оказал прав, но няма причина някой от тук присъстващите да има по-голямо самочувствие от него. :)



цитирай
27. 777 - Север
10.06.2009 21:58
Забавлявай се мое любимо АЛТЕР ЕГО. )
цитирай
28. 777 - laura
10.06.2009 21:59
Правотата ти е безпогрешна.
цитирай
29. анонимен - аде честитки
10.06.2009 22:03
една плагиатка по-малко
цитирай
30. comfy - Трябва ли и тук да изразя
10.06.2009 22:30
това, че съм против плагиатството или вече моята позиция е определена от други хора?

Добре - в прав текст: против съм плагиатството и хората, които го "практикуват", поради независимо какви подбуди, когато това е съзнателно действие!

... Нека си спомним за великолепния филм на Милош Форман "Амадеус".... който го е гледал, веднага ще разбере - "посредствеността" е енергията, която дава криле и мотиви на плагиатите...

... От медицинска гледна точка (това само да вмъкна), плагиатството има различни форми, като някои от тях се свързват с неосъзнаване, неосъзнато, То (по Фройд) и т.н. В тези случаи, има плагиати, и винаги ще има такива, които никога няма да разберат защо ги упрекват в нещо, което те... не са искали да правят!

Поздрави на всички!

к.к.

цитирай
31. 777 - 33
10.06.2009 22:59
Честито и на теб! )
цитирай
32. 777 - Позицията ти прави, чест, comfy
10.06.2009 23:01
Винаги съм се радвал на интелигентните хора, които имат силата да изразяват свободно позицията си.
Както казвам в един свой постинг, митът е метемпсихозата на духа, неговата отрова и амнезис, натрапващи готови поведенчески модели на хората, за да ги доведат до латентно състояние. "Общото" като продукт на модерния тотемизъм днес си е лост за промиване на мозъци.
цитирай
33. анонимен - еййййй
10.06.2009 23:02
дано наистина се махне това...не знам как да го нарека, наглото свободно поет, ама малко се съмнявам..., ще се скрие, покрие за малко...., после с нова сила ще забълва змии и гущери и чалга.....
клеопатра, клеопатра...опетни името на една легенда...., тц..., тц.....
цитирай
34. 777 - 37
10.06.2009 23:03
Ще мимикрира под друга форма, но ще си остане същия паразит.
цитирай
35. анонимен - да
10.06.2009 23:06
те такива.., като вълците козината мени, ама нрава не....., трябва да се преследва до дупка!
цитирай
36. 777 - 39
10.06.2009 23:07
Да бъдем милостиви! Ние сме добрите. )
цитирай
37. wonder - Поздравявам... :)))
10.06.2009 23:15
ЖИВЕЙ, ПРИЯТЕЛЮ!

Естати Бурнаски

ЖИВЕЙ когато имаш всичко
или от всичко си лишен
и късаш думите на срички,
за да не паднеш в техен плен!

ЖИВЕЙ, когато от тревата
орониш първата роса
и търсиш в утрото приятел
на детските си небеса!

ЖИВЕЙ, когато ти се плаче
или до плач си отвратен.
От бели вълци и гризачи,
които ровят в твоя ден!

ЖИВЕЙ, с умората на всеки,
сънувай неговия сън!
И ако всичко си отрекъл,
повикай слънцето отвън.

ЖИВЕЙ, когато те разлюбят
светкавици и ветрове
и нежността започне грубо
метални устни да кове!

ЖИВЕЙ, с гласа и препирните
на малките си дъщери!
Изстинеш ли съвсем, опитай
ледът искра да сътвори!

ЖИВЕЙ, дори да си измамен
от собствената си съдба
и вместо да усетиш рамо,
усещаш нечий нож в гърба.

ЖИВЕЙ, за всичко! А когато
Животът вече изгори,
вдигни се пак и без остатък
останките му събери.

ЖИВЕЙ и всяка адска жега
с капчукова вода полей!
Дори да ти коват ковчега
живей, приятелю, ЖИВЕЙ!
цитирай
38. valsodar - Толкоз, колкото днес, отдавна не съм се смял
11.06.2009 00:50
Таз тъпа кокошка, де я мерна - там ще си я гърмя.
И с едри, и с дребни сачми.

Просто, твърде дълго време търпяхме паразити като нея - време си е за санитарен отстрел!

Да се готвят следващите пернати създания, що решат да последват примера й!

Нищо лично - просто бизнес! :)))
цитирай
39. анонимен - !!!
11.06.2009 07:49
Изпитвала съм го... знам как боли да се бърка с мръсни ръце в... личното пространство!
Подкрепям!

vessilinna.blog.bg
цитирай
40. lubopitstvo - Добро утро!
11.06.2009 09:14
Следях какво се случва тези дни със смесени чувства. От една страна, клеопатра предполагам наистина плагиатства, а това е грозно.
От друга страна, за да го прави явно това придава някаква пълнота на съществуването й, което пък ме кара да й съчувствам. Защото колко празен трябва да е един живот, за да се налага да правиш това, с единствената цел да станеш една илюзорна "звезда" ?!
цитирай
41. анонимен - Спред мен е по-важна даже борбата с толерираната некадърност
11.06.2009 09:19
При патравата клеопатра ме дразни не толкова това дали е плагиатствала, защото крайният резултат е супер некадърен. Цялата слагащанина около нея и обръщенията "кралице" са толкова смешни, че говорят само за скудоумието на тези, които ги употребяват. Досега не съм чел от нея нищо, което дори бегло да напомня за поезия. Не говоря за рими, а за ритъм, мелодика, ако е поезия трябва да притежава нещо поетично все пак. Не вярвам някой да може да запомни поне един "стих", поради простата причина, че не е стих.
Сигурно и за да плагиатстваш, трябва известен талант. А като и това го нямаш, просто престани да се вреш в очите на хората, защото освен смешна, ставаш и жалка.
цитирай
42. анонимен - във войната на световете, победи правилният свят - браво на 777 и Валсодар!!! вива!!!
11.06.2009 09:29
Последни новини из печата: ПРОВЪЗГЛАСЕНИ СА НОВИ ЕВРОПЕЙСКИ МЕРКИ ЗА КРАЖБИ И ХИСТЕРИИ.
НАПРАВО ОТ ИЗВОРА:

bimbo163
Ей, ама лудница.....

Тези двете - yuliya2006 и kleopatrasv що са толкова изтрещели....
не са си пили хапчетата , навярно.....
Радвайте се бре момичета -
вие все пак сте АВТОРИ !!!
Да , автори сте....ама не на стихове, а на мерни единици
Единица за плагиатство - ЕДНО КЛЕО
Единица за сляпа баба - ЕДНО yuliya2006

допълнение: единица за хистиричност: 2 yuliya2006

С МНОГО ОБИЧ, ВСЕЛЕНСКИ ГУШ И ВСЕМИРЕН ЦУН!!!
цитирай
43. 777 - valsodar прав си и си правилен човек, както се казва Ан 46
11.06.2009 09:43
Дали наглостта и дебелоочието се лекуват с хапчета или с виртуални шамари, предстои да видим. )
цитирай
44. 777 - към vessilinna
11.06.2009 09:47
Плагиатите са жалки нищожества, които не само крадат чужди мисли, а и ги осакатяват поради некадърност и заради болното си его и гниещата амбиция да се самоизтъкнат, но къде? - в очите на слепите. )
Както казва народа "На лъжата краката са къси."
цитирай
45. 777 - lubopitstvo
11.06.2009 09:55
Аз наблюдавах нахалната твар много търпеливо цели 3 месеца с надеждата, че някой ще я светне - примерно Съвестта или приятеля й качаклиев, или нещо ще проясни болното й съзнание, за да спре да краде от можещите в името на немощните си драскулки, които дори и най-измъченото от търпение намерение не би могло да изчете.
И видях, че дебелоочието трябва да се унищожава като вредно насекомо с подходящия инсектицид.
цитирай
46. 777 - към 46
11.06.2009 09:59
Дано мерките си останат там където и нарицателните им - в някой психодиспансер с много проветриви пространства, защото смрадта от плагиата и подкрепящата го истерична клакьорка (която ми казаха, че е клонинг) дълго още ще вонят, но и чистият въздух след тях си струва усилието.
цитирай
47. 777 - ivanita
11.06.2009 10:03
ivanita - плагиати свободни няма ,
10.06 12:30
плагиат и поет са различни неща !
не съм детайлно наясно с идеята за СВОБОДНИТЕ ПОЕТИ , но това което виждам като " творчество " или обезсмисля инициативата , или една шумна и нагла " поетеса " такова таковата на нещо хубаво ...
цитирай
48. 777 - eleonoraknyazheva
11.06.2009 10:05
168. eleonoraknyazheva - Не само, че нищо не се прави,
07:46
а дори й вдигат рейтинга още повече с това внимание към персоната й. Аз си заявих позицията много отдавна и спрях да влизам в блога й. Което не й пречи да посещава моя. Без коментар. Човек, който "твори" и не застава с истинското си име зад написаното, няма какво да губи и от какво да му пука. Не умеем да консумираме с достойство свободата и това си е. Или трябва да се приключи с правото на анонимност в нета или тези безобразия ще продължават.
цитирай
49. 777 - към Иванита
11.06.2009 10:13
И аз това казвам. Затова Качаклийски сам опорочи собствената си идея за "свободните хора". Подкрепи плагиатите и дори поиска да бъде изваден от списъка с честните хора след като уж-покрепи, защото все пак е справедлив и е видял, че е нечестен спрямо творците в блога.
Позицията му към плагиатството се сведе до лични нападки срещу мен.

"това което виждам като " творчество " или обезсмисля инициативата , или една шумна и нагла " поетеса " такова таковата на нещо хубаво ..."
Много си права, Иванита!
„Свобода значи да искаш нещата да стават не така, както ти ги желаеш, а както е справедливо да стават.“ Епиктет

А да подкрепяш несправедливостта от позицията на лечител на болни мозъци си е също диагноза.
цитирай
50. 777 - към eleonoraknyazheva
11.06.2009 10:17
Ти си го казала бестящо. Винаги ще има паднали жени и илитерати.

Не разбирам такива жени...
Елеонора Княжева

Не разбирам такива жени,
как ли не от мъжете наричани -
за изгода катерят стени
и живеят сред тях, необичани.
Не разбирам аз що за живот
е в натура да плащаш наема,
да живееш на автопилот...
Предпочитам да тегля заеми.
Предпочитам да съм сама,
вместо вечно да се озъртам,
към кого да се прилепя,
ако от скука не ме свърта.
И както моят любим Хаям
много мъдро е писал отдавна –
предпочитам съвсем да не ям,
вместо какво да е. Вярно е.
Не разбирам такива жени.
и мъжете до тях не разбирам.
Не ви съдя. Стоя отстрани.
И се опитвам да не ви презирам.
цитирай
51. 777 - към yuliya2006, чиито истерични и смехотворни коментари изтрих и ще трия и занапред, поради празнодумството им.
11.06.2009 11:32
Джулия Бел, освен, че имате лоши стихове, имате и лош вкус. Стойте си при "уникалните" клептоманопатрави „стихове” на илитерата-профан клеопатра и не цвъкай така гръмогласно из целия блог.
Прилагам към теб новите мерки за профанизъм, които гениално бяха открити по време на плагиатския дебат.

"Единица за плагиатство - ЕДНО КЛЕО
Единица за сляпа баба - ЕДНО yuliya2006

допълнение: единица за хистеричност: 2 yuliya2006"

Да защитаваш крадец-плагиат, с оправданието, че той е "провокация" за познаващите литературата и поезията в частност, е меко казано инфантилно.
Ведрин, извинявай за спама, но тръбачите на лъжците трябва да си ходят вече в блатото и да си квакат там на два фалшиви гласа, белким уцелят някоя рима.

цитирай
52. cornflower - Поздрави за успешния финал
11.06.2009 12:15
на войната, започната и от мен срещу псевдокултурата!
Тази война имаше нужда от мъже!
Благодаря на Бог, че ги изпрати!!!
цитирай
53. aman - А мен що ме няма сред честните. . . . . . ...
11.06.2009 14:18
А мен що ме няма сред честните...... Направо страдам!
Но, по същество! Най-лесният начин да се сбориш с плагиата, да покажеш кой е истинския и кой дубликата може да се случи само по един класически, рицарски начин - в честен двубой пред жури и публика.
Вместо да се дърляте - съберете са на едно място и да видим, кой какво може в поезията и писането:)))
цитирай
54. eleonoraknyazheva - Макар че стихотворението ми,
11.06.2009 14:34
което пействаш тук е посветено на жените - паразити, би могло да се отнесе и към въпросното лице. Но съм категорично против да опеделяме мерни единици за плагиатство и прочее - достатъчен е фактът, че човек сам е станал за резил.
цитирай
55. анонимен - ДО CORNFLOWER .BLOG BG И ВСИЧКИ БЛОГЕРИ
11.06.2009 14:36
Посветила съм ти 2 постинга и би трябвало да се осъзнаеш и познаеш в тях ! Не намесвай Бог в поведението си и истината ! Относно мъжете с позиция ,бих казала ,че не са в твоят обхват и не закрилят това което ти мислиш за култура и поведение на свободен човек ! Приличаш на крадец и покровител на плегиатството ,които сам го върши и вика дръжте крадеца ! Неестествено звучиш в коментар за културата и плагиатството ! Спри се да не ти се смеят ! Нападението тук и атаката ти и замазването на истината са смешни !
цитирай
56. valsodar - Елеонора, съгласен съм с теб.
11.06.2009 15:04
Така е.
Това, което човек сам може да си стори и най-големият му враг е непосилен да направи.
Клео се самонаказа изключително жестоко със собствената си глупост и нагло безочие.
цитирай
57. vmir - Браво, юнаци! “Разгромихте” една жена, която никой не е виждал
11.06.2009 15:09
и благодарение на немощната ни медицина от 3 години живее с температура и се бори за здравето си. Даже на дуел я викахте, а не ви мина през ум да се заинтересувате дали здравословното й състояние го позволява, нищо, че я отрупахте с диагнози.
Честните не се интересуват от подобни дреболии...
цитирай
58. 777 - vmir
11.06.2009 15:29
Ти ли беше оня малоумник, неин клонинг, който щеше да ми точи меч и създаде статията, с която ни покани на "дуел"? ;)

Пророците казват, че "всяка болест на тялото е болест на духа". Това, че от три години живее с температури означава, че не почиства вътрешния си мир и трупа негативна енергия, която видяхме всички в клеветите й срещу Радостче, Пумпал и Бимбо. Клеопатра страда от странен тип вампиризъм съединен с циклофрения и внезапни шизофренни реакции, редуващи умилкване с агресия и злост (вчера я наблюдаваха като реакции двама психиатри и един психолог), които се премахват с отдалечаване от нещата, които не са й присъщи и насилва с тях душата си. Затова и не може да пише, затова и краде чужди стихове. Ако сте й приятели дръжте я далеч от това място, защото тя пак ще се регистрира и пак ще започне да краде.
Трябва й духовно прозрение, смирение и оттегляне в медитация поне за три години - колкото е болестта й.
За начално просвещение:
http://www.helikon.bg/books/53/23379.html

Ако сте й приятели с джулия и борис, намерете начин да помогнете на болестта й, а не да подклаждате негативизъм към истините, които хората имат право да защитават.
Никой не може да очаква, че кражбата на интелектуална собственост е лек вид кражба. НАПРОТИВ! Тя е по-тежка и престъпна от всяка друга кражба, защото ограбва душите на творците.
Да крадеш от мъртвия Дамян Дамянов е такъв грях, че ми е жал за нея.
цитирай
59. valsodar - циклофрения и внезапни шизофренни реакции
11.06.2009 15:48
Хм? Ми да!

Маниен епизод с психотични симптоми:

симптоми:

1. погрешни вярвания или възприятия, които съдържат типични манийни теми за притежаване на специални сили и познания, специални връзки с високопоставени личности - НАЛИЦЕ !

2.идеи за преследване (индиректно свързани с грандиозни идеи и теми), вмъкване на мисли и идеи за контрол. - НАЛИЦЕ!

3. Биполярното афективно разстройство се наблюдават по-често при разведени и самотни, с нисък социо-икономически статус, без добро образование. - НАЛИЦЕ

И това е полезно да се знае, за да разберете диагнозата:

Шизофренията е смесица от признаци и симптоми. Засяга емоциите, възприятията, мисленето и личността на болния.
В ранния период на заболяването често се наблюдава недоумение, което води до убеждението, че обикновени ситуации притежават особен, зловещ смисъл, предназначен специално за болния. Началото може да бъде остро със сериозни нарушения на поведението или постепенно с развитие на странни идеи и поведение.

Едни от симптомите представляват изкривявания на нормалните психични функции. Те се наричат позитивни симптоми. Такива са:
• налудностите (неправилно болестно убеждение, при което болният остава некоригируем спрямо реалността),
• халюцинациите (преживяване за възприятие на обект, без реално съществуване на такъв),
• разкъсаното мислене (несвързано и алогично мислене, без вътрешни връзки) и
• дезорганизирано поведение.

Налудните идеи могат да бъдат:
• За преследване-болният смята, че е наблюдаван и следен по различни начини от неприятели, които целят неговото увреждани или унищожение. ( Да давам ли примери или сами ще си ги видите в голяма част от коментарите й)
• За отношение-поради болестна мнителност болните имат преживяването, че това което става около тях е някакъв сигнал за специално отношение-хората ги „гледат особено”, „споглеждат се”, „кимват си”. ( Защо мислите се пръкна темата на балетният гей?)
• За въздействие и контрол-пациентът е убеден, че неговите мисли, движения и действия са контролирани от външна сила,
• За узнаване, предаване и отнемане на мисли-болните са убедени, че мислите им се узнават от външни лица посредством телепатия и апарати.(хубаво, че поне това ни подмина, въпреки че има и такива лауреати в блогосферата! )

Повечето от хората със шизофрения могат да работят, да живеят самостоятелно в общността или с техните близки, ако получават подходящо лечение.

Та, във връзка с последното, ето и една благородна кауза за Качак - след стихосбирката, където Клео бе главното действащо лице, да набере средства за лечението й в подходящо медицинско заведение.




цитирай
60. bimbo163 - ЗА vmir
11.06.2009 16:16
извини ме, ЗНАЧИМИ !!!!
Пропуснах те в навалицата,
ти си онзи страдащ закрилник на безумието....
Носител си на третата нова мерна единица, но понеже си клононг на сляпата баба, значи теб ще те формулираме така:
100 VMIR= 1 yuliya2006


Напротив Незнайко,
ясно ми беше за нейното здравословно състояние, и това още повече ме очудваше?
Какво сега , ще я оправдавате със здравето ????
Глупости, историята познава къде, къде по-болни хора и хора с различни здравословни проблеми , които са човечни, морални етични и най-вече достойни!!!
Не бутай здравословното състояние на преден план, още повече опорочоваш Клеопатра , вместо да и помогнеш.
Приятелите са за това - да ти показват грешния път, когато сам не си способен да го видиш.
цитирай
61. анонимен - и пак като ги чета пак
11.06.2009 16:18
осърнавам че и качак е педал като другите.
Педал като педал не Гей а педал.
Разбирате нали смисъла.
цитирай
62. boyoto - Подкрепям
11.06.2009 16:34
напълно протеста срещу безукорното плагиатство и преиначаване на чуждите мисли!
цитирай
63. vmir - Валсодаре, казах, че здравословния проблем на Клео е от 3 години,
11.06.2009 18:09
което означава отпреди блогърстването й. Ако ти не си в състояние да се сетиш какво още означава това, аз нямам време да ти обяснявам като на малко дете.

Пък и си ми ужасно скучен.
цитирай
64. 777 - вмир
11.06.2009 18:11
Единия коментар изтрих, този ще изтрия ако Валсодар реши. Молбата ми към Вас, подобни Вам да не обиждат личността на човека, търсейки злостна интрига.
цитирай
65. valsodar - Нека да си им стоят кометарите - не ме притесняват с нищо.
11.06.2009 21:39
Недомлъвки, подмятания разни, само и само да й се върне отново ореолът на изстрадала светица.

Самата света вода ненапита е Клео, а ние сме злодеите, които не са я оставили да краде на спокойствие, за да се лекува чрез това.

Същата тази, която ме псува като каруцар и се канеше да ми избие зъбите?
Сигурно съм халюцинирал, не може да е тя - тя е една светица в рими!
цитирай
66. valsodar - Само да добавя нещо
12.06.2009 08:14
За да не се създават илюзии, че Клео е трила вследствие на всобщото ни неодобрение.
Нито тя, нито модераторите биха трили в блога й - Де, тази доблест? -, ако не е бил оказан натиск от Министерството на Културата.
Така че, нека плагиатите да внимават какво пишат!

Системата вече е отработена.
Сигналът до МК не съм го подавал аз, но за мен е по-важно, че пътят за борба с подобни явления е вече открит и работи безотказно, за което моята признателност за открилият го!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: 777
Категория: Технологии
Прочетен: 727440
Постинги: 127
Коментари: 1609
Гласове: 5583
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031