Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2014 17:59 - Абракадабра
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3334 Коментари: 4 Гласове:
20

Последна промяна: 14.05.2014 18:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Абракадабра
и коефициент на интелигентност
по всички западни улици
никога не залязва слънцето
планините все са зелени
и бъдещето е тема
за която никой не говори
Абракадабра
претворявам се
в горещ пламък
северна звезда
ставам ябълка
ти си Ева от отсрещната градина
ти си Алис от приказка със слон
и лилави малки орхидеи
Абракадабра
коефициент на инт i лигентност
Робин от провинция Вчера
Улиям който е дъжд ох
и Той естествено пак
влажна съм
сгъстен въздух
по всички западни улици
един вълшебен изстрел съм
който убива бъдещето
Фелисити със шапка
тук и сега
в едно огромно Тао
с ограбен син изгрев
Абракадабра
претворявам се
ако се обърнеш
ще станеш на пясък




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elineli - Чудничко
14.05.2014 18:38
витиевата пътечка си, Куини*
цитирай
2. elpidaa - Абракадабра
15.05.2014 03:00
...и Сезам се отвори
знаеш ли как се понася всичко това
когато навън е 30 гр.
и още нещо
знаеш ли как ухаят кленовите пъпки през май
и колко джаз носят реките привечер
тихо и влажно място
в очите ми
зелена зелени
думи
и още нещо
но преди да прегърна улиците на изток
ще съм Алиса
с червена рокля
а ти ще рисуваш бели точки по нея
но моля те не меоставяй да си тръгна
преди да съм се обърнала
преди да си поставила последната точка.

Сезам е всъщност
глухоням художник
цитирай
3. trevistozelena - мн. яко е като се обърнеш да ставаш на ...
16.05.2014 10:55
мн. яко е като се обърнеш да ставаш на (морски) пясък вместо на тривиална сол. този сюжет е твърде по-велик от библейския, Дрес.
абракадабра = да стане както е казано ;)
цитирай
4. palisandar - Улиците на запад са улеи за отв...
17.05.2014 19:15
Улиците на запад са улеи
за отвеждането на изток
подир слънчеви нишки
до разклона "Абракадабра "
и обратно.

____________

Когато пишеш не ми липсваш, Джази !

:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770322
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив